Nyt opkaldssystem

#Tegnsprog

26. maj 2021

DDL's hotline får nyt opkaldssystem med start den 31. maj 2021.

DDL’s hotline, hvor døve med forskellige udfordringer kan ringe ind og få en snak med vores frivillige, holder stadig åbent hver mandag i tidsrummet fra kl. 19-21. Hotlinen har haft åben de sidste to år og har siden åbningen besvaret mellem 50-75 opkald om året.

Indtil nu har døve kunnet ringe op til hotlinen via Skype, men fra mandag den 31. maj får DDL's hotline et nyt opkaldssystem. Hvis man fremover vil ringe til hotlinen, skal man blot gå ind på DDL’s hjemmeside, hvor man klikker på et opkaldsikon og kommer direkte igennem til hotlinen. Man kan stadig vælge, om man ønsker at tale med den frivillige rådgiver på tegnsprog, eller om man ønsker at chatte.

Dette site benytter funktionalitet, som ældre versioner af Internet Explorer ikke understøtter. Du bør derfor skifte eller opgradere din browser.
close
Søg på dette site